زندگیم منو و همه

واقعا متاسف هستم برای مادر های عوضی و بی وجدان!!!!😡

1402/1/11 22:04
نویسنده : یه مامان شاد
177 بازدید
اشتراک گذاری

 مادر بی وجدانی که پسر مظلومش رو که از اول باهاش خوب بود به بهونه ی خوراکی خریدن به مغازه برد و بعد هم در استخرِ آب خفه کرد ، این یعنی نهایت بیشرفی و فرزند فروشی (همان فرزند کشی!!!!) و بیشرفی و فوق العاده بیشرفی و جاکش بودن!!!!!!آخه احمق تو چه مادری هستی ‌که پسرت را مبایی میکشی آنهم در استخر خفه میکنی به بهانه ی خوراکی خریدن

واقعا حالم بد شد

حرفیی و هیچ چیزی هم برای گفتن ندارم!!!!

فقط الان بنده به عنوان یک مادر فقط و فقطدارم حرص میخورم و نیاز به سکوت دارم

دلم می‌خواهد الان هیچ احدی با بنده حرف نزنه

واقعا اینقدر حالم بد شد و افسرده شدم که نمی‌دونم چی بگم فقط باید سکوت کنم...خیلی حالم بده خیلی

پ.ن: من به بچه هام از گل نازک‌تر نمی‌گویم یک بار نزدمشان

خانوم مثلا محترم ، مادر مثلا محترم!!!! فرهنگ و ادب چیز بسیار مهمیست که شما نداری، بله با خود شمام دوست عزیز

وقتی فرهنگ نداری بچت رو میزنی...

خواهشا خشونت به بار نیار و  بچت رو نزن...اینهمه خشونت از کجا آمده است؟؟؟؟؟

در کانادا اگر مادری بچه اش را بزند می‌توانیم به جرم کودک آزاری از او شکایت و ۷۲ ضربه شلاق بخورد. آنوقت فقط در ایران است که به مادر رحم می‌شود و ۷۲ ضربه شلاق وجود ندارد و با مادر هیچ برخوردی نمیشود

واقعا حالم بد شده

پسندها (4)

نظرات (4)

حانیهحانیه
11 فروردین 02 23:33
عزیزم سلام
واقعا هر مادری بود کار اشتباهی کرد ولی شما اگه جای اون مادر بودید چیکار میکردید؟ 
یه مامان شاد
پاسخ
بابا خب بنده خودم یک مادر هستم مثل ایشون وحشی نیستم حتی یکم بچم رو بزنم یا از گل نازک تر بگم بهش
بعد آنوقت انتظار دارید چیکار کنم ؟ مگه خرم بکشمش بچه ام رو
marnie
12 فروردین 02 11:51
سلام چقدر وحشتناک. اینکه آدما میتونن درمورد بچه ها مرتکب خشونت بشن  واقعا غیرقابل درکِ. چه برسه به اینکه اون بچه بچه ی خودشون باشه.بچه ی بی دفاعی که تنها پناهش پدر و مادرشن.مادر اولین کسیه که بچه میشناسه و حیاتش وابسته به اونِ.اونموقع یه مادر در این حد بیرحمانه رفتار میکنه&zwnj.... 
یه مامان شاد
پاسخ
بله دقیقا همینطور هست که میفرمایید
marnie
12 فروردین 02 11:56
راستی چه مادر خوبی هستید شما.میتونم بپرسم چندسالتونه؟چندتا بچه دارید؟و بچه هاتون چندساله هستن و دخترن یا پسر؟
یه مامان شاد
پاسخ
والله شما لطف دارید، مادر اگر بخواهد اسمش مادر باشد نباید تولید مثل کند !
بنده ۳۱ سالمه و ۳ تا بچه دارم دو تا دختر و یک پسر
پسرم ۶ سالشه و دخترم هم ۱۱ سال و یه دختر دیگم ۹ سالش
کارنکارن
14 فروردین 02 14:56
سلام
حق میدم بهتون
منم اعصابم داغون شد
مادره خیلی بی وجدانه 
اخه چرا خفه کرد بچشو 

منم بابا مامانم مارو نمیزننذحتی دعوا هم.نمیکنن
این مامانای دیکهذچرا اینجوریه
یه مامان شاد
پاسخ
بله، کاملا صحیح
والا نمردیم و چه مادرانی هم دیدیم! 😪